Pakiet złoty

Pakiet złoty

  • Ilość komputerów w firmie

    Powyżej 14

  • Dokument regulujący

    Umowa o pakiet usług serwisowych ze spisem sprzętu/oprogramowania objętego umową.

  • Możliwość aktywacji

    • po 2-ch tygodniach od daty zakupu,
    • natychmiastowa przy zakupie pakietu z nowym sprzętem w sklepie SEVEN.
  • Okres ważności

    6 miesięcy od aktywacji lub 6 miesięcy od daty zakupu przy zakupie pakietu z nowym sprzętem w sklepie SEVEN.

  • Czas reakcji serwisanta

    (w przedziale czasowym pn-pt 9:00-17:00)

    Do 12 godzin w siedzibie klienta, do 6 godzin od momentu zgłoszenia pomoc zdalna.

    Czas reakcji serwisanta oznacza kontakt telefoniczny, wstępną diagnozę usterki i ustalenie sposobu jej usunięcia.

  • Czas usunięcia awarii

    W najbliższym możliwym terminie po otrzymaniu części zamiennych. Awarie, których usunięcie jest możliwe zdalnie – w najbliższym możliwym terminie wg kolejności zgłoszeń obsługiwanych firm z zachowaniem priorytetu Złotego Pakietu).

  • Ilość bezpłatnych godzin do dyspozycji klienta

    (czas może być wykorzystany zarówno na prace w siedzibie klienta, jak i na pomoc zdalną czy doradztwo telefoniczne)

    10

  • Sposób naliczania godzin serwisowych

    • na miejscu u klienta za każde rozpoczęte 30 minut pracy serwisanta,
    • za sprzęt/oprogramowanie naprawiane w Serwisie Seven (ze względu na brak warunków/narzędzi w siedzibie klienta, szacowany długi proces instalacji oprogramowania lub szacowany długi czas naprawy sprzętu/oprogramowania) będzie odliczana z pakietu jedna godzina serwisowa bez względu na czas trwania naprawy.
  • Zakres usług

    (obejmuje tylko i wyłącznie sprzęt/ oprogramowanie wyszczególnione w załączniku sporządzonym do Umowy Pakietu Usług Serwisowych)

    • diagnostyka / naprawa sprzętu,
    • montaż / wymiana komponentów sprzętu,
    • instalacja / naprawa / konfiguracja systemów operacyjnych,
    • instalacja aktualizacji systemowych,
    • instalacja sterowników i dodatkowego oprogramowania (komunikatory, Adobe, programy do kompresji plików, pakiety biurowe Office, programy antywirusowe),
    • czyszczenie i konserwacja urządzeń wymagających tego podczas naprawy,
    • skanowanie antywirusowe,
    • odzyskiwanie utraconych danych,
    • instalacja programów sprzedażowych, finansowo-księgowych, kadrowo-płacowych, na które klient posiada licencje (z wyłączeniem serwisu w przypadku awarii tych programów) * instalacja dodatkowego ponadpodstawowego oprogramowania, na które klient posiada licencję (z wyłączeniem serwisu w przypadku awarii tych programów),
    • administracja 2 serwerami (możliwość wykupu opieki nad większą ilością serwerów – wycena indywidualna),
    • konfiguracja, administracja siecią komputerową WAN/LAN/WiFi,
    • konfiguracja backupu wewnętrznego/zewnętrznego,
    • pełne doradztwo IT.
  • Pomoc za pomocą zdalnego pulpitu

    Tak (w przedziale czasowym pn-pt 9:00-17:00)

  • Sprzęt zastępczy na czas naprawy

    W przypadkach szczególnych awarii wstrzymujących działalność firmy.

  • Ilość przeglądów konserwacyjnych sprzętu

    (inwentaryzacja, czyszczenie, konserwacja, przegląd pod kątem modernizacji – obejmuje tylko i wyłącznie sprzęt wyszczególniony w załączniku sporządzonym do Umowy Pakietu Usług Serwisowych)

    2 (na zgłoszenie klienta po ustaleniu dogodnego dla obu stron terminu)

  • Cena pakietu

    (cena pakietu nie zawiera kosztu oprogramowania, części potrzebnych do naprawy sprzętu, materiałów eksploatacyjnych oraz dojazdu do klienta poza Zieloną Górę)

    940,00 zł netto/ 1156,20 zł brutto jednorazowo

  • Cena każdej kolejnej rozpoczętej godziny serwisu po wykorzystaniu godzin z pakietu

    100 zł netto

Szukasz innej oferty? Daj nam znać!

Dostosujemy pakiet indywidualnie.