Pakiet srebrny

Pakiet srebrny

Ilość komputerów: 6-14

  • Ilość komputerów w firmie

    Od 6 do 14

  • Dokument regulujący

    Umowa o pakiet usług serwisowych ze spisem sprzętu/oprogramowania objętego umową.

  • Możliwość aktywacji

    • po 2-ch tygodniach od daty zakupu,
    • natychmiastowa przy zakupie pakietu z nowym sprzętem w sklepie SEVEN.
  • Okres ważności

    5 miesięcy od aktywacji lub 5 miesięcy od daty zakupu przy zakupie pakietu z nowym sprzętem w sklepie SEVEN.

  • Czas reakcji serwisanta

    do 24 godzin w siedzibie klienta od momentu zgłoszenia

  • Czas usunięcia awarii

    W najbliższym możliwym terminie po otrzymaniu części zamiennych. Awarie, których usunięcie jest możliwe zdalnie – w najbliższym możliwym terminie wg kolejności zgłoszeń obsługiwanych z zachowaniem priorytetu pakietów.

  • Ilość bezpłatnych godzin do dyspozycji klienta

    (czas może być wykorzystany zarówno na prace w siedzibie klienta, jak i na pomoc zdalną czy doradztwo telefoniczne)

    8

  • Sposób naliczania godzin serwisowych

    • na miejscu u klienta za każde rozpoczęte 30 minut pracy serwisanta,
    • za sprzęt/oprogramowanie naprawiane w Serwisie Seven (ze względu na brak warunków/narzędzi w siedzibie klienta, szacowany długi proces instalacji oprogramowania lub szacowany długi czas naprawy sprzętu/oprogramowania) będzie odliczana z pakietu jedna godzina serwisowa bez względu na czas trwania naprawy.
  • Zakres usług

    (obejmuje tylko i wyłącznie sprzęt/ oprogramowanie wyszczególnione w załączniku sporządzonym do Umowy Pakietu Usług Serwisowych)

    • diagnostyka / naprawa sprzętu
    • montaż / wymiana komponentów sprzętu
    • instalacja / naprawa / konfiguracja systemów operacyjnych
    • instalacja aktualizacji systemowych
    • instalacja sterowników i dodatkowego oprogramowania (komunikatory, Adobe, programy do kompresji plików, pakiety biurowe Office, programy antywirusowe)
    • czyszczenie i konserwacja urządzeń wymagających tego podczas naprawy
    • skanowanie antywirusowe
    • odzyskiwanie utraconych danych
    • instalacja programów sprzedażowych, finansowo-księgowych, kadrowo-płacowych, na które klient posiada licencje (z wyłączeniem serwisu w przypadku awarii tych programów)
    • instalacja dodatkowego ponadpodstawowego oprogramowania, na które klient posiada licencję (z wyłączeniem serwisu w przypadku awarii tych programów)
    • administracja 1 serwerem
    • konfiguracja sieci komputerowej WAN/LAN/WiFi
  • Pomoc za pomocą zdalnego pulpitu

    Tak (w przedziale czasowym pn-pt 9:00-17:00)

  • Sprzęt zastępczy na czas naprawy

    NIE

  • Ilość przeglądów konserwacyjnych sprzętu

    (inwentaryzacja, czyszczenie, konserwacja, przegląd pod kątem modernizacji – obejmuje tylko i wyłącznie sprzęt wyszczególniony w załączniku sporządzonym do Umowy Pakietu Usług Serwisowych)

    1 (na zgłoszenie klienta po ustaleniu dogodnego dla obu stron terminu)

  • Cena pakietu

    (cena pakietu nie zawiera kosztu oprogramowania, części potrzebnych do naprawy sprzętu, materiałów eksploatacyjnych oraz dojazdu do klienta poza Zieloną Górę)

    690,00 zł netto/ 848,70 zł brutto jednorazowo

  • Cena każdej kolejnej rozpoczętej godziny serwisu po wykorzystaniu godzin z pakietu

    100 zł netto

Szukasz innej oferty? Daj nam znać!

Dostosujemy pakiet indywidualnie.